Rita Rudaini BALAS Teguran 'Ustaz' Apabila Bawa Anak Tengok Wayang Ketika Terawih


Nama Rita Rudaini sememangnya tidak asing lagi industri hiburan tanah air. Dia mempunyai peminatnya yang tersendiri di mana sahaja. Di Instagram, followers akaun Rita Rudaini, @ritrud727 telah mencecah 417k disaat artikel ini ditulis. Dia gemar mengongsi gambar anak-anaknya iaitu Ryan dan Arjuna di Instagram.

Cubaan seorang peminat Rita Rudaini bertindak sebagai 'ustaz' akhirnya dibalas dengan sindiran dari artis tersebut. Perkara ini berlaku apabila Rita Rudaini mengongsi gambar anaknya ketika dia membawa anaknya itu ke panggung wayang untuk menonton filem Minions 3D.

Memandangkan kita sedang menyambut bulan Ramadhan yang mulia ini, sudah pasti para nitizen amat menitik berat terhadap adab-adab dan cara kita menghormati bulan Ramadhan lebih-lebih lagi para artis yang sentiasa diperhatikan gerak geri mereka. Oleh kerana, Rita Rudaini membawa anaknya ke wayang pada waktu kaum muslimin yang lain sedang solat terawih.

Seorang peminat artis tersebut di laman Instagram memberi komen yang ringkas namun agak positif bagi penulis tegurannya, 'baik bwk g trwihh'. Namun, teguran tersebut dibalas dengan sindiran dari Rita Rudaini sendiri dan beberapa peminat fanatiknya.

0 Response to "Rita Rudaini BALAS Teguran 'Ustaz' Apabila Bawa Anak Tengok Wayang Ketika Terawih"

Post a Comment