6 Tanda Gadis Yang Telah Disentuh Atau Dijimak Oleh Lelaki


Ternyata setiap lelaki yang ingin mencari bakal isteri inginkan seorang gadis yang masih perawan. Masih perawan sudah pasti gadis itu belum disentuh atau belum dijimak oleh mana-mana lelaki. Gadis beginilah yang diimpikan oleh setiap lelaki untuk dijadikan teman seumur hidup mereka, untuk dijadikan ibu kepada anak-anak mereka, untuk dijadikan 'homemaker' di rumah mereka.

Menerusi kajian oleh pakar mengenai ciri-ciri gadis yang sudah disentuh oleh lelaki, kali ini penulis ingin kongsikan 6 tanda gadis yang telah disentuh oleh lelaki dalam erti kata lain telah berzina.

1. Punggung Tidak Anjal
Jika punggung telah disentuh lelaki, ia akan menjadi lebih besar tetapi tidak tegang dan anjal.

2. Dahi Berkedut dan Tidak Licin
Gadis yang masih perawan biasanya berdahi licin dan tidak bergaris halus. Gadis yang telah disentuh akan berkedut dahinya walaupun bukan semasa bercakap.

3. Mempunyai garis yang halus di leher
Gadis yang sudah disentuh, leher dan kulitnya akan menjadi tidak licin dan tidak anjal melainkan bagi gadis yang berisi.

4. Hidung merah pucat
Gadis yang masih perawan akan berwarna merah-kemerahan hidungnya dan menjadi semakin merah apabila disentuh hidungnya. Jika gadis yang telah disentuh hidungnya berwarna merah tetapi agak pucat.

5. Tapak tangan bergaris yang agak retak
Perkara ini boleh dilihat pada gadis yang berkulit agak tebal dan kasar. Jika tapak tangannya sudah bergaris dan agak retak maka gadis tersebut telah disentuh.

6. Tumit kaki tidak tajam dan kelihatan berbentuk bulan.
Anda boleh lihat perkara ini berlaku kepada pasangan yang telah berkahwin.

0 Response to "6 Tanda Gadis Yang Telah Disentuh Atau Dijimak Oleh Lelaki"

Post a Comment