Lepas Puas Hentam Nora! Kini Giliran Adik Iparnya Pula Dihentam Fasha Sanda! Sape Berani Dengan Wanita Ni?


Apa sudah jadi, selepas Nora Danish, Fasha Sandha bergaduh dengan bekas adik iparnya pula. Haih, macam-macam konflik yang melanda artis yang tidak sengaja dicetus atau memang ada sebab kenapa artis begitu marah sekali.

Difahamkan oleh kerana campur tangan seorang peminatnya dengan nama Instagram sembang sampaisentap yang cuba melaga-lagakan Fasha Sandha bersama bekas adik iparnya, Azalea. 

Perkara ini berlaku selepas Azalea mengongsi sekeping gambar throwback bersama Nora Danish pada suatu ketika dahulu kemudian disusuli dengan komen berbaur batu api dari seorang peminat tersebut.

Oleh kerana gambar itulah aktres yang jelita begitu terkenal memberi komen yang panjang lebar namun telah pun dipadam selepas beberapa minit.



Aduhai, yang peminat pulak lebih-lebih nak jadi batu api rupanya. Ni mesti yang jenis ketandusan kasih sayang ubat parut auditori kesan arteleri insan gagal dikesan. Mohon dihentikan kerja-kerja batu api ini bagi pengguna-pengguna media sosial. 

0 Response to "Lepas Puas Hentam Nora! Kini Giliran Adik Iparnya Pula Dihentam Fasha Sanda! Sape Berani Dengan Wanita Ni? "

Post a Comment