Video: Maafkan Saya! Saya"BUKAN SENGAJA' Nak Pegang BENDA TU, Dah Pengarah Suruh Saya Ikut Saja!!




Tersebar satu video vokalis band radja, Ian Kasela, saat melakukan adegan panas diatas ranjang dengan artis seksi Dewi Persik, Adegan tersebut dilakukan seduanya dalam pembuatan video klip radja terbaru berjudul 'parah'. 

Dewi persik terlihat sangat seksi mengenakan baju biru dengan bagian atasnya tidak dikancing hingga belahan baju dadanya terlihat, Terdapat satu adegan dimana Dewi persik berada diatas tubuh Ian kasela beradegan ranjang. Kedua artis ini terlihat sangat mesra seperti layaknya pasangan . Berbeza dengan Dewi Persik Ian nampak canggung melakukan adegan panas tersebut.

ini menjadi kali pertama bagi Dewi Persik melakukan pekerjaan sebagai model video klip. Memang sebelum ini artis yang kerap tampil hot ini selalu terlibat sebagai penyanyi. Dilaman sosial heboh dengan seorang artis Indonesia, Ian kasela yang secara tak sengaja telah terpegang buah dada Depe semasa melakukan satu adegan video klip lagunya.

Kejadian yang tidak sengaja itu sempat dirakamkan oleh juru kamera semasa Ian kasela memeluk Dewi Persik yang menyababkan tangannya menyatuh buah dada Dewi Persik, Namun kejadian itu dikatakan 'tidak sengaja' di lakukan oleeh Ian Kasela selepas ramai pihak mengatakan dia cuba untuk mengambil kesempatan ke atas artis wanita tersebut.


0 Response to "Video: Maafkan Saya! Saya"BUKAN SENGAJA' Nak Pegang BENDA TU, Dah Pengarah Suruh Saya Ikut Saja!!"

Post a Comment