"Loser Chong Wei!!", Lana NOORDIN Dikecam Teruk Selepas Memuat Naik Status Yg Menghina Pemain Badminton Negara! Sampai Hati Dia Cakap Macam Ni!


Kekalahan Dato' Lee Chong Wei kepada Chen Long pada sukan olimpik di Rio baru-baru ini membawa kepada munculnya berita-berita lain membabitkan hal tersebut. Oleh kerana, penantian Malaysia untuk meraih pingat emas yang pertama di arena Sukan Olimpik sejak 50 tahun menyertai acara sukan tersohor di dunia tersebut sekali lagi tidak berjaya selepas sandaran besar diletakkan kepada Dato' Lee Chong Wei untuk memenangi pingat emas dalam acara badminton ternyata buat kali ketiga ternyata gagal lagi.

Media-media seperti Berita Harian dan juga Kosmo mendapat kecaman hebat dari para netizen selepas tajuk pada akhbar mereka seolah-olah merendahkan pencapaian skuad badminton negara yang telah membawa pulang 3 pingat perak dari Olimpik Rio.

Kali ini mucul pula artis yang tidak asing lagi di negara kita iaitu, Lana Nordin yang turut dikecam hebat selepas cuba merendahkan Dato' Lee Chong Wei menerusi satu tweetnya.



P/S: Saya suka tweet dari Aazief Khalid ni, Lana Noordin sebenarnya berasalkan dari perkataan Anal cuma ia ditulis secara terbalik. Setempek tepat terkena pada muka Lana Noordin dari tweet tersebut.


0 Response to ""Loser Chong Wei!!", Lana NOORDIN Dikecam Teruk Selepas Memuat Naik Status Yg Menghina Pemain Badminton Negara! Sampai Hati Dia Cakap Macam Ni!"

Post a Comment