Bacaan Orang Dewasa SHJ!! Inilah Taman Nereka Yang Terdapat Di Thailand. Anda Pasti Tidak Percaya Mereka Berani Buat Patung Seperti Itu


Taman Nereka Wang Saen Suk atau lebih popular dengan panggilan Wang Saen Suk Hell Garden antara tempat yang begitu aneh dan pelik terdapat di manusia yang telah dicipta oleh manusia. Taman yang seakan-akan cuba menillustrasikan keadaan neraka terletak di Thailand.

Sememangnya, syurga dan neraka banyak diperkatakan dalam mana-mana agama yang terdapat di dunia ini, taman ini dibuat berdasarkan agama Buddha yang dianuti oleh ramai rakyat Thailand.

Jom lihat gambar illustrasi-illustrasi neraka yang terdapat di taman Wang Saen Suk Hell Garden tersebut.








Apapun kita yang beragama Islam janganlah pula membuatkan perkara ini mengubah persepsi dan kepercayaan kita kepada neraka. Neraka merupakan perkara ghaib yang kita manusia tidak dapat membayangkan perkara tersebut melainkan apa yang telah dinyatakan di dalam al-Quran dan juga as-Sunnah.


0 Response to "Bacaan Orang Dewasa SHJ!! Inilah Taman Nereka Yang Terdapat Di Thailand. Anda Pasti Tidak Percaya Mereka Berani Buat Patung Seperti Itu"

Post a Comment