MESTI TENGOK! Abang Sado Berniaga Di Pasar Malam Bikin Para Wanita Histeria


Jika sebelum ini negara China sering menjadi tumpuan dengan tarikan peniaga di pasar malam mereka, ada yang begitu unik dan ramai juga menjadi tumpuan kerana seksi. Namun begitu, tidak kurang juga di negara Thailand, sebuah pasar malam di sana telah menjadi tumpuan ramai apabila kelibat seorang penjual lelaki yang begitu kacak dan berbadan sado meniaga di situ.

Lelaki tampan tersebut meniaga roti sandwich dengan pelbagai inti di pasar malam tersebut. Apabila dia melakukan kerja dengan membuang baju, lelaki sado ini mampu membuat para wanita histeria apabila ke pasar malam tersebut. Walaupun nama lelaki ini masih tidak diketahui, kali pertama dia menjadi viral apabila gambarnya dikongsi menerusi Twitter oleh akaun Jangyesungstyle pada 18 Mei lalu.

Gambarnya mula mendapat banyak retweet iaitu  sebanyak 12 ribu kali dan tersebar ke laman sosial yang lain dan menghiasi pelbagai entri di blog-blog seluruh dunia.


Menerusi ramai Twitter, ramai para gadis memuji ketampanan dan tubuh sado yang dimiliki oleh lelaki tersebut. Tidak kurang juga para netizen dari kalangan lelaki turut memberi pujian kepada abang sado di pasar malam Thailand ini.

0 Response to "MESTI TENGOK! Abang Sado Berniaga Di Pasar Malam Bikin Para Wanita Histeria"

Post a Comment